
Projekt street food bister Meat Vandals vznikl před třemi lety během koronavirové pandemie. Podnik po 10 letech zvažování otevřeli dva gastro profesionálové Martin Zvěřina a Vlastimil Pavlica, kteří se původně pohybovali v oblasti fine diningu. Aktuálně je možné navštívit tři pobočky Meat Vandals – dvě v Praze a jednu v Brně. Jejich specialitou je hovězí pastrami a trhané vepřové.
Digitální fullservisová agentura LCG New Media získala v tendru jako nového klienta síť street food bister Meat Vandals, nabízející hlavně pastrami a trhané maso. Restauracím zajistí komplexní komunikaci včetně kampaní na sociálních sítích. V plánu je též využití influencerů a dalších značek, respektive street food festivalů či speciálních pop-upů.
Cílem nové spolupráce je zvýšení povědomí o značce a další nárůst počtu hostů. Zejména je třeba zpropagovat nové pobočky v Dlouhé ulici v Praze a v Brně. LCG New Media bude pro Meat Vandals tvořit obsah včetně videí na sociálních sítích Instagram a Facebook. Na starost bude mít také rozjezd jejich profilu na TikToku.

LCG Media podporuje program BYX marketingem v digitálním prostředí. Služba funguje tak, že klient si vybere byt, ve kterém bude po přechodnou dobu žít jako nájemník s předkupním právem. Až bude mít dostatek prostředků, vezme si hypotéku nebo sežene hotovost a nemovitost odkoupí, přičemž část sumy splatí už předem v rámci měsíčního nájmu.
Už začátkem roku začala LCG New Media spolupracovat s developerem Rezidence Letňany 22 s programem BYX.cz skupin Kaprain a Syner, konkrétně na projektu Letnian. Kampaň má pomoci prodávat letňanské byty. Agentura proto připravila kompletní strategii pro online marketing včetně následné exekuce a řízení kampaní, navrhla také změnu UX webu. Hned první čísla ukazují velký potenciál projektu – počet leadů z kampaní se po implementování nové strategie zvýšil více než pětadvacetkrát.
„Program BYX nabízí jistotu fixované kupní ceny a značnou flexibilitu v její úhradě, na které má kupující až šest let. Program typu rent-to-buy představuje na českém trhu novinku, kterou je potřeba srozumitelně komunikovat veřejnosti,“ uvedl Michal Fujak, vedoucí programu BYX.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
