LCG New Media pracuje pro bistra Meat Vandals a rezidenční projekt Letnian

Agentura bistrům zajistí sociální sítě a developerovi kompletní strategii online marketingu.

Meat Vandals

Projekt street food bister Meat Vandals vznikl před třemi lety během koronavirové pandemie. Podnik po 10 letech zvažování otevřeli dva gastro profesionálové Martin Zvěřina a Vlastimil Pavlica, kteří se původně pohybovali v oblasti fine diningu. Aktuálně je možné navštívit tři pobočky Meat Vandals – dvě v Praze a jednu v Brně. Jejich specialitou je hovězí pastrami a trhané vepřové.

Digitální fullservisová agentura LCG New Media získala v tendru jako nového klienta síť street food bister Meat Vandals, nabízející hlavně pastrami a trhané maso. Restauracím zajistí komplexní komunikaci včetně kampaní na sociálních sítích. V plánu je též využití influencerů a dalších značek, respektive street food festivalů či speciálních pop-upů.

Cílem nové spolupráce je zvýšení povědomí o značce a další nárůst počtu hostů. Zejména je třeba zpropagovat nové pobočky v Dlouhé ulici v Praze a v Brně. LCG New Media bude pro Meat Vandals tvořit obsah včetně videí na sociálních sítích Instagram a Facebook. Na starost bude mít také rozjezd jejich profilu na TikToku.

LCG Media marketingově podporuje program BYX

LCG Media podporuje program BYX marketingem v digitálním prostředí. Služba funguje tak, že klient si vybere byt, ve kterém bude po přechodnou dobu žít jako nájemník s předkupním právem. Až bude mít dostatek prostředků, vezme si hypotéku nebo sežene hotovost a nemovitost odkoupí, přičemž část sumy splatí už předem v rámci měsíčního nájmu.

Už začátkem roku začala LCG New Media spolupracovat s developerem Rezidence Letňany 22 s programem BYX.cz skupin Kaprain a Syner, konkrétně na projektu Letnian. Kampaň má pomoci prodávat letňanské byty. Agentura proto připravila kompletní strategii pro online marketing včetně následné exekuce a řízení kampaní, navrhla také změnu UX webu. Hned první čísla ukazují velký potenciál projektu – počet leadů z kampaní se po implementování nové strategie zvýšil více než pětadvacetkrát.

„Program BYX nabízí jistotu fixované kupní ceny a značnou flexibilitu v její úhradě, na které má kupující až šest let. Program typu rent-to-buy představuje na českém trhu novinku, kterou je potřeba srozumitelně komunikovat veřejnosti,“ uvedl Michal Fujak, vedoucí programu BYX.

Sdílejte

LCG New Media hledá lidi na pozici