V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

LCG New Media zajistí sociální sítě pro Jim Beam

Jim Beam

Značka Jim Beam dnes zahrnuje víc než 10 variant

Design příspěvků, kampaně a celkově obsah facebookového a instagramového profilu značky Jim Beam z portfolia společnosti Stock Plzeň-Božkov bude nově navrhovat a vytvářet digitální fullservisová agentura LCG New Media. Cílem spolupráce je aktivace značky na sociálních sítích a zvýšení zásahu v rámci cílové skupiny a prodejů. „Chceme zapracovat na propojení online a offline aktivit a využít potenciálu influencerů pro propagaci značky,“ uvedl ředitel agentury Vojtěch Lambert. Dosud si značka aktivity na sociálních sítí zajišťovala sama.

Bourbon whiskey značky Jim Beam vznikla v roce 1795, kdy rodinnou firmu založil Jacob Beam. V současnosti je destilát vyráběn v palírně ve městě Clermomont na území amerického státu Kentucky. Aktuálně pod značkou existuje přes 10 různých variant bourbonu - třeba Jim Beam Black, Double Oak, Signature Craft, také Jim Beam Honey či Jim Beam Apple.