Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Ledecká se na dvě sezóny spojí s čokoládou Milka

Ester Ledecká a Ivana Tůmová

Ester Ledecká a Ivana Tůmová, generální ředitelka Mondelez v Česku

Olympijská vítězka Ester Ledecká se pro dvě nadcházející sezóny stane tváří marketingových kampaní čokolády a sušenek Milka. Milka z portfolia globálního potravinářského producenta Mondelez se přes 25 let spojuje s lyžařskými závody i sportovci, které sdružuje v týmu Milka Ski Stars. Generální ředitelka Mondelez pro Česko Ivana Tůmová při podpisu smlouvy prohlásila, že Ledecká „opakovaně deklarovala svůj pozitivní vztah k čokoládě a dokonce i přímo k Milce“. „Že čokoládu miluju, to už snad ani nemusím znovu opakovat. Za mě je Milka sponzor, jakého jsem si prostě přála,“ doplnila Ledecká.

Ta se stala nejmladší členkou zmíněného lyžařského týmu Milky. Třiadvacetiletá Češka v něm po svém boku má Rakušanky Annu Veithovou a Michaelu Kirchgasserovou, Francouzku Tessu Worleyovou, Slovinky Tinu Mazeovou a Ilku Štuhecovou a celý polský reprezentační lyžařský tým. Dřív Milka sponzorovala českou lyžařku Šárku Strachovou, rozenou Záhrobskou.

Ukázka připravované kampaně pro značku Milka s její novou tváří Ester Ledeckou

Ukázka připravované kampaně pro značku Milka s její novou tváří Ester Ledeckou