Společnost Maspex a Nestlé Waters uzavřely exkluzivní partnerství pro distribuci značky ledových čajů Nestea v Česku a na Slovensku. Nestea je jednou značek potravinářského koncernu Nestlé a dosud ji distribuovala LPI Group. Maspex, jenž má v portfoliu značky nealko nápojů Relax, Kubík, River či Tiger, se novým kontraktem dostává do segmentu ledových čajů, kde dosud chyběl. Partnerství vstupuje v platnost začátkem roku 2020.
„Maspex tak proniká do důležitého a stabilního segmentu a posiluje své významné postavení v kategorii nealkoholických nápojů v Česku a na Slovensku,“ uvedla Wioleta Czaja, generální ředitelka Maspex Czech a Maspex Slovakia Trade. Česká a slovenská pobočka jsou součástí polské skupiny Maspex.
Změna přinese nově příchutě. Spotřebitelé tak budou mít na výběr ze dvou známých, kterými jsou černý ledový čaj s příchutí citronu a černý ledový čaj s příchutí broskve, a dvou novinek. Těmi budou zelený ledový čaj s příchutí mixu citrusů a zelený ledový čaj s příchutí jahody a aloe vera. Na českém i slovenském trhu se Nestea prodává v PET lahvích o objemu 0,5 a 1,5 litru.
Příští rok na jaře navíc Maspex plánuje podpořit novou značku masivní marketingovou kampaní, která má probíhat v televizi, na internetu včetně sociálních sítí, na venkovních nosičích, v místě prodeje i prostřednictvím PR.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
