V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Ledové kaštany přidávají mléčnou čokoládu, cílí víc na muže

V obchodech je nově k dispozici novinka Ledové kaštany v mléčné čokoládě, která ve stálém portfoliu nahradí Ledové kaštany s příchutí marcipánu. Variantou s mléčnou čokoládou reaguje producent cukrovinek Nestlé na rostoucí spotřebu právě tohoto druhu čokolády. Kakaovooříšková náplň tyčinky přitom zůstává stejná jako v tradičních červených Kaštanech, prodávaných už od roku 1966. Portfolio značky se tak v roce 2019 bude skládat ze čtyř variant: original v hořké čokoládě, extra dark, v bílé čokoládě a nově též v mléčné.

Ledové kaštany v mléčné čokoládě

Ledové kaštany v mléčné čokoládě

„Záměrem značky je nejen nabídnout různorodost svým spotřebitelům, ale zároveň oslovit i nové zájemce prožitkem napříč všemi druhy čokolády, od extra hořké až po bílou,“ komentuje novinku manažer značky Martin Jiruška. Ledové kaštany navíc budou postupně přecházet na nový, čistší design obalu, jehož cílem je jasnější a přehlednější komunikace typu čokolády a dále větší zaměření na mužskou cílovou skupinu.

V lednu a únoru podpoří celkový prodej značky televizní kampaň, samotná novinka se bude komunikovat prostřednictvím PR aktivit a online kanálů, primárně na YouTube.

Ledové kaštany v mléčné čokoládě

Ledové kaštany v mléčné čokoládě