Klient: LEGO Trading
Agentura: 2FRESH
Web: www.budemesihrat.cz
Shrnutí projektu
Představivost a hravost - to jsou hlavní důvody, pro které si LEGO Duplo oblíbily maminky s dětmi ve věku 2 až 5 let. Právě toho jsme využili a vytvořili soutěžní microsite, na která jsme maminkám umožnili, aby si samy vyzkoušely, jaké to je, když si jejich děti hrají s LEGO Duplo. Soutěž se skládala z pěti jednoduchých otázek spojených s představivostí a hravostí. Každý den jsme vylosovali jednu z maminek, která úspěšně absolvovala soutěž a poslali jsme stavebnici LEGO Duplo jejím dětem. Navíc jsme spojili soutěživost maminek s dobročinností. Za každou maminku, která se zapojila do soutěže, jsme poslali jednu kostičku do vybraných dětských školek.
Výsledek
Z celkového počtu 90 000 maminek se jich 26 000 zapojilo do soutěže, přičemž dohromady absolvovaly 224 159 soutěží - tedy v průměru každá soutěžila osmkrát. Maminky také poslaly doporučení na 18 000 e-mailů, čímž nám samy pomohly vybudovat povědomí o probíhající soutěži.
Tým
Lukáš Pitter, Jakub Karlec, Otto Kovařík, Jarin Němeček, Ondřej Novák, Bohdan Heblík, Kamil Skramuský