V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Leo Burnett řídí Mikeš z Fallonu, Klčo odchází

Zdeněk Mikeš

Zdeněk Mikeš

Kreativní agentura Leo Burnett Praha, součást komunikační skupiny Publicis, má od ledna nového ředitele. Stal se jím Zdeněk Mikeš, který ve skupině dosud působil jako ředitel pražské pobočky agentury Fallon. Ta loni přišla o svou stěžejní zakázku pro automobilku Škoda. V čele Leo Burnett Mikeš nahrazuje Martina Klča, který agenturu vedl posledních devět let. Teď skupinu Publicis opouští a podle oficiálního sdělení se „bude věnovat startupovým projektům“. „Agentura Leo Burnett pro mě vždy byla reklamní ikonou a je mi ctí ji vést,“ prohlásil nový ředitel „Burnettů“ Mikeš. „Věřím, že dobrý nápad pořád dokáže udělat díru do světa. Jeden ze směrů, který chci do Leo Burnett přinést, je propojování silné kreativy a nových technologií. Příkladem je dynamicky optimalizovaná kreativa, která bude podle mě brzy součástí každé kampaně,“ je přesvědčen.

V sesterském Fallonu dělal poslední tři roky. Nejprve jako head of digital & CRM měl na starost digitální kampaně, poté převzal vedení celé agentury. Předtím pracoval pro Hyundai či O2, kde se zabýval online marketingem, zákaznickými databázemi a věrnostními strategiemi, na starost měl mimo jiné spuštění věrnostního program O2 Extra. „Zdeněk je prototypem šéfa moderní agentury současnosti. Má technologické znalosti a zkušenosti s vedením globálních projektů. Navíc přišel z klientského prostředí a tak dobře rozumí jejich požadavkům na strategické propojování různých disciplín do funkčních celků,“ věří šéf tuzemské odnože Publicisu Tomáš Varga.

Leo Burnett dlouhodobě pracuje pro klienty Auto Kelly, Axa, Fiat Group, Trelleborg, Raiffeisen stavební spořitelna, Rádio Impuls, Sberbank,  Philip Morris International, Procter & Gamble či Samsung. Ke kreativnímu týmu přísluší i aktivační Arc Worldwide a produkce Commando.