Přední producent potravin Nestlé si na online komunikaci divize kojenecké a dětské výživy vybral agenturu Leo Burnett ze skupiny Publicis Groupe. S Publicisem už Nestlé dlouhodobě spolupracuje v oblasti mediální strategie. Užší propojení obou oblastí má přispět k vyšší efektivitě kampaní.
„Do budoucna si slibujeme zefektivnění komunikace hlavně tím, že sídlí na jednom místě společně s mediální agenturou. Postupy se tak celkově zjednoduší a i reporting bude praktičtější,“ komentuje výběr nové agentury Jitka Badalová, digital specialist divize Infant Nutrition pro Česko a Slovensko.
Leo Burnett nově pro Nestlé zajistí veškerou online komunikaci divize Nestlé Infant Nutrition, tedy kompletní digitální komunikační strategii od přípravy kampaní přes spolupráci s influencery až po správu sociálních sítí a SEO. Na starost bude mít komunikaci kojeneckých mlék a dětských příkrmů značek Beba, NaturNes Bio, Nestlé Nature’s Selection, Little Steps a dalších. Spolupráce začne v lednu 2021 a potrvá následující dva roky.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
