Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Leo Express má chatbota a po pěti letech nové logo

Dopravní společnost Leo Express Leoše Novotného mladšího mění po pěti letech na trhu logo i celou korporátní identitu. “Naše společnost už není jen mladá a dynamická firma. Dospěla, a k tomu patří i změna firemní identity včetně loga. Zásadní jsou pro nás technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost, tyto a další hodnoty chceme komunikovat. Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová, a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ vysvětluje Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka Leo Expressu.

Nové logo Leo Expressu

Nové logo Leo Expressu se symbolem šipky v oranžové barvě má představovat propojení cest, dopravy a lidí. “Společnost chce logem a novou identitou oslovit širší evropskou veřejnost a dál se profilovat jako dopravce, který nabízí moderní a kvalitní služby všem, kdo rádi cestují.”

Dosavadní logo Leo Expressu

Dosavadní logo Leo Expressu

Novinkou je též prodejní nástroj v podobě chatbota pro nákup jízdenek v prostředí Messengeru. Ten se na Facebooku aktivuje kliknutím na možnost Koupit jízdenku. “Pro začátek umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu ale plánujeme jeho schopnosti rozšiřovat,” dodává šéfka marketingu.

Chatbot Leo Expressu

Chatbot Leo Expressu

„Za pět let jsme se z malého železničního dopravce mezi Prahou a Ostravou stali evropským multimodálním poskytovatelem mobility. Dnes provozujeme pravidelně spoje na německé síti mezi Berlínem a Stuttgartem, postupujeme v rozšíření naší autobusové a vlakové sítě v Polsku. Obsluhujeme více než 120 měst prostřednictvím téměř dvou desítek vlakových spojů, 80 autobusových a minibusových linek. Během pěti jsme přepravili téměř šest milionů cestujících,“ shrnuje Peter Köhler, generální ředitel firmy.