Dopravní společnost Leo Express Leoše Novotného mladšího mění po pěti letech na trhu logo i celou korporátní identitu. „Naše společnost už není jen mladá a dynamická firma. Dospěla, a k tomu patří i změna firemní identity včetně loga. Zásadní jsou pro nás technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost, tyto a další hodnoty chceme komunikovat. Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová, a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ vysvětluje Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka Leo Expressu.
Novinkou je též prodejní nástroj v podobě chatbota pro nákup jízdenek v prostředí Messengeru. Ten se na Facebooku aktivuje kliknutím na možnost Koupit jízdenku. „Pro začátek umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu ale plánujeme jeho schopnosti rozšiřovat,“ dodává šéfka marketingu.
„Za pět let jsme se z malého železničního dopravce mezi Prahou a Ostravou stali evropským multimodálním poskytovatelem mobility. Dnes provozujeme pravidelně spoje na německé síti mezi Berlínem a Stuttgartem, postupujeme v rozšíření naší autobusové a vlakové sítě v Polsku. Obsluhujeme více než 120 měst prostřednictvím téměř dvou desítek vlakových spojů, 80 autobusových a minibusových linek. Během pěti jsme přepravili téměř šest milionů cestujících,“ shrnuje Peter Köhler, generální ředitel firmy.