Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

„Leoš Mareš vysvětlil Čechům, co je to hashtag“

Jak pojali content marketing Red Bull, Zoot a Leoš Mareš v tisku i na Instagramu, o tom je řeč v novém podcastu Médiáře. Pusťte si jej rovnou do ucha.

Marek Prchal a Ondřej Aust ve studiu rádia Expres v pražském Karlíně

Marek Prchal a Ondřej Aust ve studiu rádia Expres v pražském Karlíně

Rakouský výrobce energetických nápojů Red Bull se změnil z dodavatele marketingového obsahu do redakcí v provozovatele médií a také jejich distributora. Moderátor Leoš Mareš se Forbesu představil jako reklamní agentura, mediální agentura a reklamní nosič v jednom a díky Instagramu je prý teď i sám svým časopisem i jeho editorem. I český e-shop s módou Zoot už má vlastní časopis. Dnes se tedy bavíme o content marketingu, marketingu obsahem.

Také další z nahrávek Médiáře můžete konzumovat při běhu, v hromadné dopravě či za volantem svého osobního nebo nákladního vozu. Hovoří opět Ondřej Aust a Marek Prchal.

Pusťte si

Přehrajte si aktuální vydání Médiáře ve zvuku:

Jak poslouchat

Na SoundCloudu nebo přes iTunes. Na SoundCloudu je to jednoduché: klikněte na profil Médiáře a najdete tam všechny publikované díly našeho vysílání. Přehrávat je lze buď přes web, anebo prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace. Na webu můžete zvuky vkládat do svých stránek, týmž způsobem jako videa z YouTube. Na iTunes stačí přihlásit odběr.

Za spolupráci děkujeme Lukáši Turzovi a rádiu Expres FM.