
Leoš Špachta
Tým brněnské agentury Cognito začátkem letošního roku rozšířil Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel se má starat o strategický růst firmy, a to ve spolupráci s šéfem agentury Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem Piskou a Michaelou Luňáčkovou.
Špachta v minulosti spoluzakládal a pak se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace firmy vedl digitální divizi Digital Vision. Nato rozjížděl agenturu Next Digital pro reklamu v HbbTV, poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Potom působil ve startupu Iterait. Několik let byl ředitelem Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.
Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. Loni si Cognito rovněž zřídilo kancelář v Praze, aby bylo blíž klientům v metropoli.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
