
Leoš Špachta
Tým brněnské agentury Cognito začátkem letošního roku rozšířil Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel se má starat o strategický růst firmy, a to ve spolupráci s šéfem agentury Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem Piskou a Michaelou Luňáčkovou.
Špachta v minulosti spoluzakládal a pak se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace firmy vedl digitální divizi Digital Vision. Nato rozjížděl agenturu Next Digital pro reklamu v HbbTV, poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Potom působil ve startupu Iterait. Několik let byl ředitelem Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.
Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. Loni si Cognito rovněž zřídilo kancelář v Praze, aby bylo blíž klientům v metropoli.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
