Leoš Špachta novým obchodním ředitelem agentury Cognito

Špachta v minulosti spoluzakládal Media Factory a šest let vedl sdružení Asociace.biz.

Leoš Špachta

Leoš Špachta

Tým brněnské agentury Cognito začátkem letošního roku rozšířil Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel se má starat o strategický růst firmy, a to ve spolupráci s šéfem agentury Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem PiskouMichaelou Luňáčkovou.

Špachta v minulosti spoluzakládal a pak se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace firmy vedl digitální divizi Digital Vision. Nato rozjížděl agenturu Next Digital pro reklamu v HbbTV, poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Potom působil ve startupu Iterait. Několik let byl ředitelem Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.

Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. Loni si Cognito rovněž zřídilo kancelář v Praze, aby bylo blíž klientům v metropoli.