Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Lesák přechází z Havasu na kreativu do Story tlrs

Jan Lesák

Jan Lesák

Do digitální agentury Story tlrs nastupuje Jan Lesák, který odchází z pozice art directora v Havasu. Ve Story tlrs bude mít funkci creative head a bude se věnovat klientům jako Škoda Auto, Henkel či Mall Pay. Zapojí se tak do vytváření nově vznikajícího kreativního týmu agentury. Story tlrs hledali seniorní postavu, protože se letos hodlají zaměřit na vylepšení kreativy ve všech svých odděleních.

„Honzovým úkolem bude exekutivní práce pro naše stávající klienty, ale taky spolu nově nastavíme kreativní procesy. Brzy nás čeká i budování kreativního týmu, ať už z našich současných lidí nebo nově příchozích,“ popisuje kreativní ředitel Jakub Novák. „Jde o logický krok, protože chceme neustále rozšiřovat svůj záběr, abychom byli schopni vyprávět příběhy značek a projektů skutečně od A do Z – od strategie a kreativy po exekutivu a servis.

Lesák má doktorát z vizuální komunikace a v Havasu zodpovídal za nadlinkové i podlinkové projekty pro klienty Axa, T-Mobile nebo Národní muzeum.