Agentura Raul, specializovaná na sportovní marketing a aktivace, pozměnila vlastnickou strukturu. Novým partnerem se stal Petr Lešek, který firmu z pozice managing directora od srpna 2014 vede. Získal v ní 24% podíl. Většinovým majitelem zůstává Marek Tesař, náleží mu 76 %.
„S Petrem Leškem spolupracujeme více než deset let. Po jeho návratu z Austrálie přijal moji nabídku a mohli jsme tak navázat na spolupráci z Ogilvy. Petrovi se v pozici výkonného ředitele vede velmi dobře, agentura každým rokem roste a tak je jeho vstup do agentury logickým vyústěním,“ komentuje Tesař.
Agentura Raul je marketingovým partnerem Jizerské 50, veslařských Primátorek, pořádá vlastní seriál běžeckých závodů Běhej lesy a zimních běhů na lyžích SkiTour. Zároveň se věnuje aktivacím sponzoringu – pro klienty ČEPS, Volkswagen či Generali.