Lesensky.cz hlásí nové projekty pro pětici klientů

Agentura pracuje Lomax, Kodys, Hutiru, Dvůr Králové nad Labem a také Jihomoravský kraj.

Brněnská komunikační agentura Lesensky.cz hlásí pětici nových klientů. Společnostem Lomax a Kodys vytvoří nové weby, Jihomoravskému kraji pomůže s marketingovým plánem pro oblast sociálních služeb, Dvoru Králové nad Labem s novou vizuální identitou i komunikační strategií a brněnské firmě Hutira s marketingem a PR.

„Pro společnost Lomax, která je předním tuzemským výrobcem garážových vrat a stínicí techniky, zajišťujeme šest let PR v Česku a nově i na Slovensku. Komplexní znalost klienta nyní využijeme i při tvorbě nového webu. Nový web zároveň připravujeme i pro firmu Kodys, systémového integrátora v oblasti logistiky, skladování a výroby,“ uvedl šéf agentury Roman Kučera. Rozšiřování interního webového oddělení má za jednu z priorit příštího roku: „Jsme-li zapojeni už od samotného plánování webových prezentací a UX návrhů, jsme poté u našich klientů schopni dosahovat v navazujících marketingových a PR aktivitách větší efektivity a lepších výsledků.“

Vedle dvojice nových webů připravuje marketingové oddělení agentury během prázdninových měsíců také soubor aktivit pro Jihomoravský kraj, jejichž cílem bude podpořit informovanost v oblasti sociálních služeb a v možnostech jejich využívání na jihu Moravy.

Zadáním pro grafické oddělení a PR tým pak bude připravit novou komunikační strategii a vizuální identitu pro Dvůr Králové nad Labem.

Pětici nových klientů uzavírá brněnská společnost Hutira, český dodavatel a výrobce zařízení z oblasti plynárenství, vodárenství a energetiky a lídr na trhu malých vodoměrných šachet. Na základě provedené analýzy zaštiťuje agenturní tým pro klienta soubor aktivit v němž prováže content marketing, sociální sítě, firemní brožury i PR.