Brněnská komunikační agentura Lesensky.cz hlásí pětici nových klientů. Společnostem Lomax a Kodys vytvoří nové weby, Jihomoravskému kraji pomůže s marketingovým plánem pro oblast sociálních služeb, Dvoru Králové nad Labem s novou vizuální identitou i komunikační strategií a brněnské firmě Hutira s marketingem a PR.
„Pro společnost Lomax, která je předním tuzemským výrobcem garážových vrat a stínicí techniky, zajišťujeme šest let PR v Česku a nově i na Slovensku. Komplexní znalost klienta nyní využijeme i při tvorbě nového webu. Nový web zároveň připravujeme i pro firmu Kodys, systémového integrátora v oblasti logistiky, skladování a výroby,“ uvedl šéf agentury Roman Kučera. Rozšiřování interního webového oddělení má za jednu z priorit příštího roku: „Jsme-li zapojeni už od samotného plánování webových prezentací a UX návrhů, jsme poté u našich klientů schopni dosahovat v navazujících marketingových a PR aktivitách větší efektivity a lepších výsledků.“
Vedle dvojice nových webů připravuje marketingové oddělení agentury během prázdninových měsíců také soubor aktivit pro Jihomoravský kraj, jejichž cílem bude podpořit informovanost v oblasti sociálních služeb a v možnostech jejich využívání na jihu Moravy.
Zadáním pro grafické oddělení a PR tým pak bude připravit novou komunikační strategii a vizuální identitu pro Dvůr Králové nad Labem.
Pětici nových klientů uzavírá brněnská společnost Hutira, český dodavatel a výrobce zařízení z oblasti plynárenství, vodárenství a energetiky a lídr na trhu malých vodoměrných šachet. Na základě provedené analýzy zaštiťuje agenturní tým pro klienta soubor aktivit v němž prováže content marketing, sociální sítě, firemní brožury i PR.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
