Ve 12. ročníku soutěže mladých profesionálů do 30 let v oblasti reklamy, public relations a marketingu Young Lions se jejím generálním podporovatelem v Česku stává agentura Lesensky.cz. Díky brněnské agentuře se část aktivit spojených s výroční soutěží a tréninkovým programem vůbec poprvé odehraje také v jihomoravské metropoli. Young Lions se tak přiblíží i mimopražským talentům.
„Vzdělávání v reklamě, PR a marketingu podporuje naše agentura dlouhodobě, proto nám spojení s Young Lions dává smysl. V projektu vidíme velký potenciál, pro zájemce o náš obor je to šance, jak se posunout velmi rychle vpřed,“ vysvětluje Petr Lesenský, zakladatel a majitel agentury Lesensky.cz.
Při spolupráci se soutěží uplatní Lesensky.cz zkušenosti z vedení studentské agentury PR Gang a vzdělávacího střediska PR Akademie. „Pomocí těchto projektů se snažíme vytvořit provázaný systém vzdělávání – od studentů přes juniorní pozice až po špičkové PR profesionály. Jakožto jediná mimopražská agentura v APRA se navíc snažíme o aktivitu v regionech,“ vysvětluje Petr Lesenský.
Klání mladých v Young Lions letos proběhne v pěti kategoriích – Digital, Marketers, Media, PR a Print. Účastníci vytvoří dvoučlenné týmy, které dostanou zadání připravit návrh kampaně, obvykle zaměřené na charity, neziskové organizace nebo všeobecně prospěšné myšlenky. Týmy pak mají 24 hodin na jeho zpracování a odevzdání. Úkolem soutěžících je přijít s co nejoriginálnějším řešením a pak ho v pěti minutách odprezentovat odborné porotě. Registrace do soutěže poběží od 3. února. Soutěž samotná se uskuteční od 27. března do 3. dubna.
„Zájemci o rozvoj kreativního myšlení a účast v Young Lions se mohou zúčastnit akce Is your great good enough?, kterou pořádáme 20. února v Praze. Díky partnerské agentuře Lesensky.cz proběhne o pět dní později v Brně obdobná akce s názvem From good to great,“ přibližuje René Jež, ředitel soutěže a zakladatel společnosti Lionhearted, která je organizátorem programu Young Lions v Česku.