Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz se nově stará o společnost Jump-tandem, která se zaměřuje na parašutismus a tandemové seskoky. Kromě pravidelné propagace rekreačních seskoků zahrnuje spolupráce i mediální podporu profesionálních sportovců a mistrovství světa v disciplíně wingsuit flying.
Světový šampionát v letu v okřídlených kombinézách, který se odehraje od 26. srpna do 2. září, agentura podpoří komunikací směrem k tuzemským médiím. Marketingu a PR u sportovních subjektů se tým Petra Lesenského věnuje stále intenzivněji. „Disciplína wingsuit flying není mezi širokou veřejností známá, vzhledem k čemuž jsme zvolili odlišnou komunikační strategii oproti populárnějším sportům. V první fázi komunikace jsme se zaměřili na edukaci a obecnou propagaci tohoto sportu. Až ve druhé části kampaně jsme začali směřovat veškeré aktivity k termínu mistrovství světa,“ přiblížila Markéta Kohoutková, ředitelka PR oddělení Lesensky.cz.
V kampani pro Jump-tandem agentura cílí primárně na televizi, kdy využívá vizuální atraktivitu sportu. „Spolupráci s klientem jsme s blížícím se mistrovstvím založili na vyhledávání individuálních mediálních příležitostí. Výhodou je proaktivní přístup klienta, který novinářům poskytuje prostor pro pořizování exkluzivních záběrů, a to například i přímo z letadla v průběhu závodů. Výsledkem jsou obsahově bohaté reportáže, které sport dokonale dokumentují a přibližují publiku,“ věří Martin Svoboda, který komunikaci za agenturu zaštiťuje. Mistrovství světa bude věnovat prostor i Česká televize, na přelomu srpna a září ho zařadí do speciálního vysílání na svém sportovním programu ČT Sport.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
