Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Lesensky.cz zajistí media relations Jump-tandemu

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz se nově stará o společnost Jump-tandem, která se zaměřuje na parašutismus a tandemové seskoky. Kromě pravidelné propagace rekreačních seskoků zahrnuje spolupráce i mediální podporu profesionálních sportovců a mistrovství světa v disciplíně wingsuit flying.

Wingsuit flying

Wingsuit flying

Wingsuit flying

Wingsuit flying

Wingsuit flying

Wingsuit flying

Světový šampionát v letu v okřídlených kombinézách, který se odehraje od 26. srpna do 2. září, agentura podpoří komunikací směrem k tuzemským médiím. Marketingu a PR u sportovních subjektů se tým Petra Lesenského věnuje stále intenzivněji. „Disciplína wingsuit flying není mezi širokou veřejností známá, vzhledem k čemuž jsme zvolili odlišnou komunikační strategii oproti populárnějším sportům. V první fázi komunikace jsme se zaměřili na edukaci a obecnou propagaci tohoto sportu. Až ve druhé části kampaně jsme začali směřovat veškeré aktivity k termínu mistrovství světa,“ přiblížila Markéta Kohoutková, ředitelka PR oddělení Lesensky.cz.

V kampani pro Jump-tandem agentura cílí primárně na televizi, kdy využívá vizuální atraktivitu sportu. „Spolupráci s klientem jsme s blížícím se mistrovstvím založili na vyhledávání individuálních mediálních příležitostí. Výhodou je proaktivní přístup klienta, který novinářům poskytuje prostor pro pořizování exkluzivních záběrů, a to například i přímo z letadla v průběhu závodů. Výsledkem jsou obsahově bohaté reportáže, které sport dokonale dokumentují a přibližují publiku,“ věří Martin Svoboda, který komunikaci za agenturu zaštiťuje. Mistrovství světa bude věnovat prostor i Česká televize, na přelomu srpna a září ho zařadí do speciálního vysílání na svém sportovním programu ČT Sport.