Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz na jaře započala spolupráci s trojicí nových klientů. Pro značku sluchátek Intezze, výrobce přírodního energetického nápoje Erebos a dodavatele autodílů ProfiAuto zajistí komplexní komunikační servis v rámci svého konceptu PR 360. Noví klienti plánují využít doby omezené pandemií k přípravě strategií, nastavení procesů a efektivnímu provázání vybraných nástrojů.
„U všech nových klientů chystáme v rámci našeho konceptu efektivní kombinaci řady marketingových nástrojů a media relations. V případě značky sluchátek Intezze začala spolupráce obsáhlou marketingovou analýzou, na níž navázaly práce na brandu a novém webu. Následovat bude komunikační mix zahrnující online marketing, content, foto a video produkci i správu sociálních sítí a rovněž media relations,“ řekl Roman Kučera, šéf agentury Lesensky.cz.
Pro tuzemský přírodní energetický nápoj Erebos začala agentura s přípravou nového webu. Na ten v dalších měsících naváže PR tým komunikací směrem k médiím, marketingová část bude zahrnovat online marketing a později i správu sociálních sítí.
O správu sociálních sítí, online marketing i PR se agentura Lesensky.cz postará také značce ProfiAuto. „Aktuální doba omezená mnoha opatřeními je pro řadu firem vhodná k přípravě strategií a nastavování marketingové podpory. O tento typ služeb evidujeme od března největší zájem a lze očekávat, že v době opětovného rozjíždění ekonomiky obecně poroste zájem o outsourcing,“ doplnil Michal Kubín, ředitel marketingového oddělení agentury Lesensky.cz.