
Tým agentury Lesensky.cz
Brněnská komunikační agentura Lesensky.cz hlásí trojici nových klientů. Přeshraničnímu projektu chytrých distribučních soustav ACON pomůže s komplexní komunikací, media relations zastřeší výrobci vratných nápojových kelímků Nicknack a marketingovou strategii připravovala pro Technické sítě Brno.
Spolupráci s energetickým projektem ACON, za nímž stojí na české straně společnost EG.D (někdejší E.On Distribuce) a na slovenské straně Západoslovenská distribučná, se začala řešit už na začátku roku. „Pro klienta jsme připravili komplexní komunikační strategii s využitím našeho konceptu PR 360. Efektivně tak provážeme veškeré aktivity v oblasti media relations, sociálních sítí, PPC kampaní, videí a dalšího obsahu,“ uvedl Roman Kučera, šéf agentury Lesensky.cz.
PR tým se nově postará i o komunikaci s médii pro výrobce vratných plastových kelímků Nicknack, s nimiž se lidé potkávají nejen na letních festivalech, ale třeba i v zoologických zahradách. Agentura nového klienta získala prostřednictvím programu Kreativních voucherů Brno, které spolu s krajským městem organizuje i Jihomoravské inovační centrum (JIC).
Trojici nových klientů uzavírají Technické sítě Brno, pro které agenturní tým zpracoval komplexní marketingovou analýzu s návrhem dlouhodobé strategie směrem k odborné i laické veřejnosti. Ta je vzhledem k aktuální situaci zaměřena zejména na online a sociální sítě.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
