
Tým agentury Lesensky.cz
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila svůj záběr o klienty z oblasti veřejné správy, sportu, e-commerce či zájmových aktivit. PR aktivitami pomáhá městu Plzni podpořit turismus a bojovat proti koronaviru vytvořením nového webu. S fotbalovým klubem Zbrojovka se agentura dohodla na spolupráci v oblasti marketingové komunikace, e-shopu s doplňky pro domácnost Astoreo pomáhá s komunikací a se Střediskem volného času Lužánky ladí marketingové aktivity pro rok 2021.
„Vzhledem k těžké situaci vlivem pandemie vidíme nyní ve veřejné správě stále více možností, jak úřadům odborně pomoci s marketingem či komunikací. Stejně jako v případě brněnského magistrátu budeme u aktivit v Plzni klást nejsilnější důraz na provázání všech nástrojů a maximální efektivitu,“ přibližuje šéf agentury Lesensky.cz Roman Kučera. „Ve sportovním prostředí je naše agentura aktivní dlouhodobě, a tak vnímáme spolupráci v oblasti marketingu s jedním z nejslavnějších českých klubů jako odměnu. Zaměříme se na konkrétní projekty podporující vnímání značky, a to i u těch cílových skupin, které Zbrojovku doteď vnímaly spíše okrajově,“ doplnil.
Pro specialistu na prodej doplňků do domácnosti, e-shop Astoreo zajišťuje agenturní tým kompletní komunikační servis směrem k médiím. Podzimní část kampaně je úzce provázána s herečkou Lucií Benešovou, která se stala tváří e-shopu. Médiím agentura zprostředkovává rozhovory, komentáře, ale i její tipy na úklid či domácí dekorace.
Pro Středisko volného času Lužánky připravila agentura rozsáhlou marketingovou analýzu. V návaznosti na ni pak specialisté v rámci marketingového i PR týmu navrhli aktivity, které by organizaci pomohly komunikaci napříč celou její strukturou ucelit a zaujmout všechny cílové skupiny.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
