Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Lesensky.cz obhájila E.on i ZKL, tři klienty přidala

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Brněnská PR agentura Lesensky.cz Petra Lesenského prodloužila během třetího kvartálu spolupráci s významnými klienty a rozšířila své portfolio o tři nové. Prodloužení spolupráce stvrdila energetická společnost E.on i brněnský strojírenský podnik ZKL. Oba podniky patří dlouhodobě k nejvýznamnějším klientům agentury. „Obě společnosti spadají mezi klienty, se kterými spolupracujeme tři a víc let,“ uvedl ředitel PR týmu Tomáš Skolek. Právě dlouhodobí klienti tvoří víc než tři čtvrtiny klientského portfolia agentury.

Tým Petra Lesenského navíc pomůže s medializací brandu SmartEmailing, nástroje určeného pro emailový marketing, s propagací aktivit Regionální hospodářské komory Brno, u níž se agenturní tým zaměří na podporu aktivit v oblasti mezinárodního obchodu či vzdělávání, a s PR a obsahovou kreativou projektu Prezident 21.

Internetová hra Prezident 21 ukazuje v reálném čase, jak by dopadla přímá volba prezidenta v roce 2018, kdyby občané měli možnost navrhovat kandidáty a měli k dispozici tři kladné a jeden záporný hlas. „Spolupráce zahrnuje mediální aktivity a integraci PR témat do dalších marketingových kanálů. V rámci podpory Prezidenta 21 půjde nejen o seriozní informace ve stravitelné formě, ale i o kreativu pro sociální sítě či webové stránky,“ doplnila Veronika Duchoňová, ředitelka marketingového týmu agentury Lesensky.cz.