V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Lesensky.cz pomáhá Centru Stromovka či Strahovskému klášteru

Centrum Stromovka

Centrum Stromovka na Praze 7 se otevřelo 21. listopadu

Komunikační agentura Lesensky.cz navázala během podzimu spolupráci s šesticí nových klientů. Zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele PR aktivit pro nově otevřené Centrum Stromovka, pro služby agentury se rozhodl i Strahovský klášter, svatební salon Mia Bella, prodejna ryb Ocean48, strojírenská společnost Rieter a prodejce solárních panelů SolSol.

Pro Centrum Stromovka zaštiťuje jediná mimopražská agentura APRA správu sociálních sítí, community management, media relations i tvorbu obsahu webu či influencer marketing. V listopadu se navíc podílela na slavnostním otevření Centra Stromovka, kterého se zúčastnila více než třicítka novinářů a stěžejních influencerů. „Otevření bylo vrcholem přípravné fáze komunikace. K provázání marketingových a PR nástrojů integrované kampaně využíváme náš ověřený koncept PR360,“ uvedl Roman Kučera, šéf agentury.

Rozšiřující se záběr agentury Lesensky.cz podtrhuje kompletní redesign webu společnosti SolSol, která obchoduje se solárními panely. Nový web připravuje agentura i pro Strahovský klášter, jemuž po zpracování marketingové analýzy pomůže s rebrandingem. Se specialistou na rybí produkty Ocean48 spolupracuje na vánoční kampani. Svatebnímu salonu Mia Bella pomáhá s nastavením komunikace a strojírenské společnosti Rieter s náborem zaměstnanců přes sociální sítě.