Komunikační agentura Lesensky.cz navázala během podzimu spolupráci s šesticí nových klientů. Zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele PR aktivit pro nově otevřené Centrum Stromovka, pro služby agentury se rozhodl i Strahovský klášter, svatební salon Mia Bella, prodejna ryb Ocean48, strojírenská společnost Rieter a prodejce solárních panelů SolSol.
Pro Centrum Stromovka zaštiťuje jediná mimopražská agentura APRA správu sociálních sítí, community management, media relations i tvorbu obsahu webu či influencer marketing. V listopadu se navíc podílela na slavnostním otevření Centra Stromovka, kterého se zúčastnila více než třicítka novinářů a stěžejních influencerů. „Otevření bylo vrcholem přípravné fáze komunikace. K provázání marketingových a PR nástrojů integrované kampaně využíváme náš ověřený koncept PR360,“ uvedl Roman Kučera, šéf agentury.
Centrum Stromovka otevřelo. Je tam Lidl, fitness, nová bistra i parking pro Pražany
Rozšiřující se záběr agentury Lesensky.cz podtrhuje kompletní redesign webu společnosti SolSol, která obchoduje se solárními panely. Nový web připravuje agentura i pro Strahovský klášter, jemuž po zpracování marketingové analýzy pomůže s rebrandingem. Se specialistou na rybí produkty Ocean48 spolupracuje na vánoční kampani. Svatebnímu salonu Mia Bella pomáhá s nastavením komunikace a strojírenské společnosti Rieter s náborem zaměstnanců přes sociální sítě.