Lesensky.cz pomáhá radnicím s komunikací, po volbách spouští kurz pro zástupce municipalit

Garanty kurzu budou Petr Lesenský, Daniel Dvořák, Alexandr Fiala a Daniel Zeman.

Na tři desítky radnic už v letošním roce prošlo novým školením v oblasti komunikace, které tým PR agentury Lesensky.cz připravil na míru pro veřejnou správu. Zájem zástupců municipalit o know-how, které jim pomáhá komunikovat s voliči, poroste s ohledem na personální změny na radnicích po komunálních volbách. Agentura proto od ledna naváže na stávající systém školení novým komplexním vzdělávacím kurzem v rámci její vlastní PR Akademie.

Komunikaci měst a obcí se agentura Lesensky.cz věnuje intenzivně od začátku letošního roku. Největší zájem letos eviduje o nastavení komunikačního mixu, media relations a krizovou komunikaci. Velmi časté je také poradenství ohledně webu, sociálních sítí, tiskovin či e-mailingu. „Je potřeba si uvědomit, že zástupci měst i obcí zpravidla nemají pro komunikaci k dispozici velké odborné týmy a v marketingu či PR si často musejí vystačit sami. My jim prostřednictvím školení na míru ukazujeme cestu, jak být v komunikaci co nejefektivnější,“ uvedl Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz.

Školením politického marketingu a komunikace doposud prošlo na třicet radnic a kolem stovky regionálních politiků. O jejich vzdělávání se stará tříčlenný tým specialistů agentury: Daniel Dvořák (PR), Alexandr Fiala (strategie, outdoor) a Daniel Zeman (sociální sítě). Trojlístek odborníků doplňuje v rámci strategického plánování i zakladatel agentury Petr Lesenský.

„Každému připravujeme lekce šité na míru jeho konkrétní situaci. Jiné problémy totiž řeší starosta malého okresního města a místostarostka městské části velkého krajského města. Rozdílnou komunikaci vyžaduje prvokandidát, ostřílený politický matador, zástupce vládnoucí koalice či naopak člen opozice,“ doplnil Zeman.

Po volbách naváže agentura novým kurzem

Rostoucí zájem o individuální školení potvrzuje, že vzdělávání politické reprezentace měst a obcí má potenciál. Agentura Lesensky.cz proto v rámci své vzdělávací platformy PR Akademie plánuje po komunálních volbách spustit komplexní kurzy určené právě zástupcům municipalit. Těm tak pomůže s nastavením vhodného komunikačního mixu v celém volebním období.

Garanty kurzů budou za agenturu právě Petr Lesenský, Daniel Dvořák, Alexandr Fiala a Daniel Zeman. Partnery školení pro města a obce jsou RHK Brno, společnost Newton Media a Institut veřejné správy na Ekonomicko-správní fakultě brněnské Masarykovy univerzity.

O agentuře Lesensky.cz

Lesensky.cz působí na trhu od roku 2009 a svými referencemi se řadí mezi přední agentury v ČR. Komunikačnímu oboru se věnuje naplno a ze všech perspektiv. V rámci uceleného konceptu PR 360 spojuje taktickou výkonnost marketingu se strategickou silou public relations. Zabývá se PR, marketingem i tvorbou webových stránek. K projektům Lesensky.cz patří také kreativní agentura PR Gang, vzdělávací centrum PR Akademie a dobročinná platforma #marketingpomaha. Lesensky.cz je jediným mimopražským členem APRA a členem světové sítě agentur Public Relations Network s exkluzivitou pro Česko a Slovensko.

Text je součástí placené spolupráce s agenturou Lesensky.cz

Sdílejte