Lesensky.cz pomůže s komunikací EuroZprávy.cz

Vydavatel slibuje přinést i „nové pohledy na problematiku fake news očima profesionálů“.

EuroZprávy.cz

Web EuroZprávy.cz vydává skupina Incorp Petra Zelinky

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz rozšířila portfolio svých klientů o vydavatelství Incorp, jehož mainstreamovému projektu EuroZprávy.cz pomůže v oblasti media relations, sociálních sítí a s částí marketingových aktivit. Agentura pomůže vydavatelství v rámci spolupráce také s medializací kampaně na rozpoznávání dezinformací v médiích, na sociálních sítích a odhalování fake news.

„Přestože média patří neoddělitelně ke světu PR, očekáváme specifickou spolupráci. Nezaměříme se jen na čtenáře, ale také na komunikaci nejnovějších produktů směrem k inzerentům či na téma rozpoznávání dezinformací,“ popisuje Markéta Kohoutková, ředitelka PR týmu Lesensky.cz.

„Tuzemská média se s rizikem dezinformací potýkají denně. V rámci kampaně kromě edukace nabídneme také nové pohledy na problematiku fake news očima profesionálů v oblasti žurnalistiky a pomůžeme se v ní zorientovat seriózním subjektům v Česku i na Slovensku,“ doplnil Petr Zelinka, ředitel zpravodajství EuroZprávy.cz a majitel mediální skupiny Incorp. Do skupiny patří i weby Stars24.cz, Globe24.czMoneyMag.cz, AutoRoad.cz či Gamifique.cz.

Vydavatelství Incorp využilo pro svůj web i reklamu na tramvajích

Vydavatelství Incorp využilo pro svůj web i reklamu na tramvajích, loni v Brně

Vydavatelství Incorp využilo pro svůj web i reklamu na tramvajích

Vydavatelství Incorp využilo pro svůj web i reklamu na tramvajích, loni v Brně