Do brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz začátkem září nastoupil Alexandr Fiala. Přišel po 12 letech v komunikační agentuře Media Age, kde kromě vytváření reklamních kampaní zakládal a posledních sedm let vedl digitální sekci. V branži se pohybuje od roku 1995 a agentuře Lesensky.cz má pomoci rozšířit kreativní potenciál a nabízet tak ucelené kampaně, v nichž ve firemním konceptu PR 360 propojí reklamu, marketing i PR.
„Plánuju se v agentuře zaměřit na co nejužší propojení online světa s offlinem a na produktové provázání PR, marketingu a reklamy. Společně s novými kolegy v tom vidím obrovský potenciál,“ uvedl Fiala v nové roli kreativního ředitele Lesensky.cz. „Pomůže zabalit naše stávající aktivity do ještě kvalitnějšího produktu,“ věří šéf agentury Roman Kučera. „Moderní PR kampaně se neobejdou bez kreativy a provázání marketingových nástrojů,“ je přesvědčen.