Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Lesensky.cz pracuje pro tři neziskovky a expedici

Klienty agentury se staly Záchranný kruh, Debra ČR, Radost dětem a Tatra kolem světa 2.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Komunikační agentura Lesensky.cz se během letních měsíců dohodla na spolupráci s neziskovými organizacemi Záchranný kruh, Debra ČR a Radost dětem, jimž pomůže s nastavením komunikační strategie a medializací jejich společensky přínosných aktivit. Novým, netradičním klientem agentury se navíc stává expedice Tatra kolem světa 2.

Nezisková organizace Debra ČR v Česku dlouhodobě pomáhá pacientům se vzácnou nemocí motýlích křídel. Agentura Lesensky.cz jí v rámci svých aktivit CSR pomáhá s medializací crowdfundingové kampaně Na kole pro motýlí křídla, s níž se pojí i účast týmu nadšených sportovců na 2.222 kilometrů dlouhém cyklistickém závodě.

Druhým ze tří nových neziskových projektů agentury je nově vzniklý Nadační fond Radost dětem, jehož patrony jsou Tomáš Plekanec a Lucie Šafářová. Fond má za cíl pomáhat vážně nemocným dětem či dětem z dětských domovů.

S médii, sociálními sítěmi i webem pomáhá Lesensky.cz nově také neziskové organizaci Záchranný kruh, která prostřednictvím edukativní kampaně Ty to zvládneš upozorňuje na rizika a příčiny dopravních nehod. Vedle toho grafické oddělení pracuje na kompletním redesignu webu klienta.

„Vedle komerční sféry je pro nás důležité profilovat agenturu i v rámci CSR. Ze spolupráce s neziskovými organizacemi máme vždy velkou radost a jsme rádi, že můžeme svým dílem odvedené práce přispět k úspěchu tak zajímavých projektů,“ uvedl Roman Kučera, ředitel agentury Lesensky.cz.

Zmíněná expedice Tatra kolem světa 2 navazuje na stejnojmenný projekt z doby před 30 lety a aktuálně za sebou má úspěšnou crowdfundingovou kampaň na HitHitu. „Dvojici cestovatelů nepomáháme jen s media relations, ale podporujeme je také ve světě sociálních sítí, které mají v komunikačním mixu stále větší roli,“ doplnila Markéta Kohoutková, šéfka agenturního PR týmu.