V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Lesensky.cz přibírá Bulldogs, Saloos, Serial Killer

Agentura nově pracuje pro florbalisty, výrobce kosmetiky, developera nebo festival seriálů.

Roman Kučera

Roman Kučera nedávno v čele agentury nahradil zakladatele Petra Lesenského

Komunikační agentura Lesensky.cz na jaře rozšiřuje své klientské portfolio. PR aktivity nově zastřeší developerské firmě Kaláb a festivalu televizních a online seriálů Serial Killer. Společnosti Saloos z kosmetického průmyslu pomůže s marketingovou strategií, florbalovému klubu Bulldogs s komunikací na sociálních sítích a s nastavením efektivní komunikace marketérům třinácti obchodních center.

„Dlouhodobě preferujeme v každém oboru podnikání jednoho stěžejního klienta, proto se postupně vrháme do nových vod,“ uvádí Roman Kučera, ředitel agentury Lesensky.cz. „Nejčastěji registrujeme zájem o integrovanou komunikaci, důsledně provázanou napříč všemi základními komunikačními nástroji,“ doplnil marketingový ředitel Michal Kubín.

Kromě klientů z nových oblastí podepsala agentura Lesensky.cz během jara nové smlouvy se staronovými klienty. Mezi nimi jsou Regionální hospodářská komora Brno či společnost Alca Plast, pro kterou agenturní tým v dubnu připravoval podklady pro světové finále podnikatelské soutěže EY Podnikatel roku.