Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz zakončila první čtyři měsíce roku 2018 se čtveřicí nových klientů. O PR aktivity se nově stará e-shopu Beershop, české televizní službě přes internet Lepší.TV či poskytovateli podnikatelských úvěrů Bez banky. Integrovanou marketingovou komunikaci pak zajišťuje nadnárodní společnosti Green Ways, která je evropskou jedničkou na trhu se zelenými potravinami.
„Vzhledem k tomu, že ctíme pravidlo jednoho stěžejního klienta z oboru, přibíráme do našeho klientského portfolia primárně firmy působící v nových oblastech. U všech nových klientů jsme uspěli v rámci výběrového řízení, v němž se začíná projevovat přidaná hodnota našeho pražského zastoupení,“ uvedl Tomáš Skolek, ředitel PR oddělení Lesensky.cz.
Spolupráce s nadnárodní společností Green Ways zahrnuje kromě poradenství v oblasti PR také komplexní integrovanou marketingovou komunikaci, kterou Lesensky.cz nabízí pod názvem PR 360. Kromě Česka agentura pomáhá s aktivitami na Slovensku a také v Polsku.
„Spolupráci jsme zahájili analýzou s přehledem o trhu a návrhem dlouhodobé marketingové strategie. Pak jsme začali pracovat na webu, content marketingu, sociálních sítích či interních a propagačních materiálech. Následovat bude direct mailing, výkonnostní kampaně a redesign tištěného magazínu,“ přibližuje marketingová ředitelka Lesensky.cz Veronika Duchoňová.
Zmíněná služba Lepší.TV umožňuje sledovat klasické televizní vysílání i na počítači, mobilu či tabletu, doprovodné funkce umožňují nahrávat či vracet program v čase. Platforma funguje od prosince 2016. Její uživatelé průměrně tráví u vysílání 90 hodin měsíčně, tedy zhruba tři hodiny denně, a nejčastěji ji zapínají kolem 19. hodiny. „Věkový průměr našich uživatelů je 49 let,“ doplňuje Pavel Górecki, jednatel firmy Gonet, jež platformu provozuje.