
Lucia Hrůzová
Brněnská komunikační agentura Lesensky.cz rozšiřuje své aktivity na slovenském trhu. S ohledem na rostoucí poptávku zákazníků po provázání PR a marketingových aktivit v Česku a na Slovensku posílila agenturní tým Lucia Hrůzová, která se bude starat právě o slovenské projekty.
S marketingovou komunikací na Slovensku agentura nově pomáhá společnostem Kodys, Quick Stop Car či Czech Export Services. Pro Kodys dělá nový web a e-shop pro slovenské zákazníky. Pro síť autoservisů Quick Stop Car a poradenskou společnost Czech Export Services pak připravuje komunikační strategii pro vstup na slovenský trh. PR a marketing na Slovensku zajišťuje i pro partnery z celosvětové sítě agentur PR Network. „Kromě rozšíření týmu, který pomáhá s rozvojem aktivit na slovenském trhu, jsme se rozhodli zapracovat také na slovenské verzi agenturního webu. Ten je tak nyní plně lokalizován do slovenštiny. Kromě nabídky služeb na něm zákazníci ze Slovenska najdou i případové studie, aktuality či praktický marketingový slovník,“ říká Roman Kučera, CEO Lesensky.cz.
Už déle agentura na Slovensku pracuje pro společnosti Green Ways, které zajišťuje slovenskou mutaci magazínu pro zákazníky či správu sociálních sítí, nebo Tork, Enbra či Lomax, pro něž realizuje PR služby s důrazem na media relations. „Kombinovanou komunikaci na české i slovenské zákazníky zastřešujeme rovněž pro energetickou společnost EG.D v rámci přeshraničního projektu ACON, který se zabývá inteligentními distribučními soustavami,“ doplňuje Markéta Kohoutková, executive director agentury Lesensky.cz.

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
