Lesensky.cz rozšiřuje tým, posiluje PR i marketingové oddělení

Marketingové oddělení nově vede Jan Polzer, přišli Tomáš Zahradník a Tomáš Chramosta.

Jan Polzer

Jan Polzer

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz od dubna hlásí několik personálních změn. Marketingové oddělení nově vede Jan Polzer, v jehož týmu od dubna působí nový projektový manažer a UX designér Tomáš Zahradník. Agentura posiluje také své PR oddělení, do kterého přichází Tomáš Chramosta.

Polzer dosud v agentuře Lesensky.cz působil jako vedoucí webového oddělení, od dubna vede celý marketingový tým. „Jedná se o logické řešení, většina činností marketingového oddělení je totiž spojena s tvorbou webů. Registrujeme v tomto směru výrazný nárůst poptávek, tato změna nám tedy umožní například efektivnější řízení projektů,“ říká.

Tomáš Zahradník

Tomáš Zahradník

Zahradník rozšířil marketingový tým jako senior UX designer, který by měl v rámci tvorby webů působit také jako projektový manažer. Předchozí čtyři roky působil jako šéf marketingu ve společnosti Labona, která se zabývá stínicí technikou.

Tomáš Chramosta

Tomáš Chramosta

Součástí PR týmu je nově Chramosta, který dřív působil v redakcích CNN Prima News, televizním zpravodajství Seznamu či v PR oddělení Masarykovy univerzity. V Lesensky.cz bude mít na starosti klienty z odvětví průmyslu, bydlení či technického zařízení budov.

„Obě posily jsou reakcí na rostoucí zájem o naše služby. Marketingové oddělení bude mít ve druhém čtvrtletí na starost minimálně tři nové velké webové projekty, kde bude zaměření nejen na UX naprosto klíčové. U PR směrem k médiím jsme pak v posledních měsících nastartovali spolupráci s několika novými klienty ze segmentu bydlení a průmyslu, i proto jsme se tak rozhodli PR tým pokrývající tato odvětví adekvátně posílit,“ uvedl šéf agentury Lesensky.cz Roman Kučera.