Brněnská PR agentura Petra Lesenského Lesensky.cz spustila vlastní projekt studentské agentury PR Gang. Projekt vede Iva Procházková. Zájemci o public relations či marketingovou komunikaci z řad studentů marketingové komunikace a podobných oborů si podle ní budou moci v PR Gangu vyzkoušet práci pro skutečné klienty. Dohled nad jejich činností mají zajistit jak vysokoškolští učitelé, tak odborníci z oboru. Studenty tak budou mentorovat například Barbora Bělíková, výkonná ředitelka Asociace PR agentur, dále specialista na sociální sítě Martin Pilát, organizátor eventů Michal Hrubý, marketingový odborník David Kirš nebo Dita Brančíková, která se zaměřuje na PR s využitím celebrit. Počet mentorů se má postupně navyšovat.
Studenti si podle Lesenského vyzkouší práci na reálných zakázkách od nastavování podmínek spolupráce přes samotnou tvorbu kampaně až po osobní obhajobu své práce. „Propojit teoretickou výuku s praktickými úkoly není nic objevného. Snažili jsme se přijít s jednoduchým konceptem, který bude dlouhodobě zajímavý pro studenty, jejich vyučující i potenciální klienty,“ řekl Lesenský, majitel a ředitel Lesensky.cz. Už od jarního semestru 2017 by měl být PR Gang podle jeho slov propojen s předměty vyučovanými na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity a na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity. Během příštího roku by se měla agentura PR Gang navíc osamostatnit.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
