PR a marketingová agentura Lesensky.cz se stala členem mezinárodního kolektivu Public Relations Network. Řadí se tak po bok expertních týmů z 28 zemí světa od USA a Mexika, přes Dánsko a Švýcarsko po Jižní Afriku, Singapur nebo Japonsko. Každou zemi zastupuje právě jedna PR agentura. Dohromady nejen sdílí myšlenky a poznatky, jak poskytovat PR služby na nejvyšší úrovni, ale současně umožňují realizovat kampaně po celém světě.
„Být blízko nejmodernějším světovým trendům a nabízet svým klientům mezinárodní přesah považujeme při růstu naší agentury za přirozené. Díky spolupráci s Public Relations Network navíc získáváme možnost posouvat naše vzdělávací projekty, které mají globální potenciál,“ řekl k novému partnerství Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz, která při vstupních pohovorech a řešení exkluzivity pro český a slovenský trh zaujala mezinárodní síť svým konceptem PR 360. „PR je základem komunikace v dnešní digitální době, proto se všude na světě odborníci snaží propojit sílu public relations s efektivitou online marketingu,“ doplnil.
Snahou Public Relations Network je najít kvalitního partnera v každém regionu. „Naše hledání kompetentní partnerské agentury v Česku a na Slovensku konečně přineslo ovoce a bílé místo na mapě ve střední a východní Evropě se nám podařilo zaplnit díky agentuře Lesensky.cz. Kromě agenturních referencí nás u nového partnera oslovilo moderní myšlení, zajímavé vize a profesionální komunikace,“ uvedl Veit Mathauer, managing partner německé společnosti Sympra a předseda představenstva Public Relations Network.
Všichni členové mezinárodního kolektivu PR expertů se pravidelně scházejí střídavě v Evropě a v některé mimoevropské destinaci. Příští setkání proběhnou ve Vídni a v Šanghaji.