
Tým agentury Lesensky.cz, vpravo majitel Petr Lesenský
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz hlásí šestici nových klientů. V roce 2023 zaštítí PR aktivity pro českého výrobce otopných těles Korado či pořadatele IT kurzů Engeto. S propagací letošní koncertní sezony pomůže na sociálních sítích Filharmonii Brno. Dalším významným klientem z jihomoravské metropole je pak Dopravní podnik města Brna, pro který agentura připravila nový web.
Komplexní marketingovou strategii agentura nově vytváří pro nadnárodní specialisty na kyberbezpečnost Exclusive Networks i výrobce nástrojů pro zpracování kovových materiálů VKR-abrasive. „Ve druhém případě by měl na základě ucelené strategie vzniknout i nový web společnosti. Ten se pro klienta stane základním stavebním kamenem všech dalších marketingových a obchodních aktivit,“ upřesnil ředitel agentury Lesensky.cz Roman Kučera. „Určitě nepůjde o poslední letošní projekt tohoto typu, protože registrujeme výrazný růst poptávek po tvorbě webů.“
Kromě nových klientů agentura zároveň prohlubuje spolupráci s některými současnými. „Příkladem je přepravní společnost Conti, u které k dosavadním marketingovým aktivitám nově přidáváme i media relations. Cílem je zviditelnění brandu u odborné i široké veřejnosti,“ doplnila Markéta Kohoutková, executive director agentury Lesensky.cz.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
