Lesensky.cz vstupuje do roku 2023 s šesti novými klienty

Brněnská agentura nově pracovat pro Filharmonii Brno či Dopravní podnik města Brna.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz, vpravo majitel Petr Lesenský

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz hlásí šestici nových klientů. V roce 2023 zaštítí PR aktivity pro českého výrobce otopných těles Korado či pořadatele IT kurzů Engeto. S propagací letošní koncertní sezony pomůže na sociálních sítích Filharmonii Brno. Dalším významným klientem z jihomoravské metropole je pak Dopravní podnik města Brna, pro který agentura připravila nový web.

Komplexní marketingovou strategii agentura nově vytváří pro nadnárodní specialisty na kyberbezpečnost Exclusive Networks i výrobce nástrojů pro zpracování kovových materiálů VKR-abrasive. „Ve druhém případě by měl na základě ucelené strategie vzniknout i nový web společnosti. Ten se pro klienta stane základním stavebním kamenem všech dalších marketingových a obchodních aktivit,“ upřesnil ředitel agentury Lesensky.cz Roman Kučera. „Určitě nepůjde o poslední letošní projekt tohoto typu, protože registrujeme výrazný růst poptávek po tvorbě webů.“

Kromě nových klientů agentura zároveň prohlubuje spolupráci s některými současnými. „Příkladem je přepravní společnost Conti, u které k dosavadním marketingovým aktivitám nově přidáváme i media relations. Cílem je zviditelnění brandu u odborné i široké veřejnosti,“ doplnila Markéta Kohoutková, executive director agentury Lesensky.cz.