
Tým agentury Lesensky.cz, vlevo zakladatel Petr Lesenský
Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola, které pomůže s komunikací produktových novinek, marketingových kampaní nebo partnerství v oblasti kultury. Navázala také spolupráci s agenturou CzechInvest, u níž má na starost pomoc s medializací podpory startupů.
Spolupráci s Kofolou agentura odstartovala už na začátku roku, kdy se tato tradiční československá značka stala hlavním partnerem akce Suchej únor. Agentura Lesensky.cz svým návrhem komunikačního plánu zaujala a uspěla ve výběrovém řízení značky na tvorbu strategie a řízení PR aktivit.
„V rámci komunikace chceme navázat na zkušenosti, které jsme v minulosti nabrali díky práci pro klienty z potravinářského sektoru,“ řekla Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu. „V případě práce pro CzechInvest se zaměřujeme na propagaci aktuálních programů, které pomáhají rozvoji tuzemských startupů na zahraničních trzích,“ doplnila Kohoutková.
Kofola má také nového komunikačního manažera, stal se jím Pavel Barvík. Vvystřídal Janu Ptačinskou Jirátovou. Ta odešla na mateřskou.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
