Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz zahájila na začátku roku 2019 spolupráci se čtveřicí nových klientů. PR aktivity zaštítí chytré internetové televizi Kuki, pojišťovně Direct či české síti Impact Hub a jejím celorepublikovým akceleračním programům. Pro švýcarský koncern Rieter pak bude realizovat marketingovou HR kampaň. Agentura na jaře rovněž oslaví pětileté výročí spolupráce s významnými jihomoravskými firmami Lomax a Enbra, kterým dlouhodobě pomáhá s médii i obsahovým marketingem.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor