V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Lesensky.cz začíná rok se čtyřmi novými klienty

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz zahájila na začátku roku 2019 spolupráci se čtveřicí nových klientů. PR aktivity zaštítí chytré internetové televizi Kuki, pojišťovně Direct či české síti Impact Hub a jejím celorepublikovým akceleračním programům. Pro švýcarský koncern Rieter pak bude realizovat marketingovou HR kampaň. Agentura na jaře rovněž oslaví pětileté výročí spolupráce s významnými jihomoravskými firmami Lomax a Enbra, kterým dlouhodobě pomáhá s médii i obsahovým marketingem.