Lesensky.cz zajistí komunikaci pro Sexshop.cz

Související kampaň chce agentura zaměřit na zdravotní aspekty sexuality v pozdějším věku.

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz od března zaštiťuje PR aktivity pro český internetový obchod Sexshop.cz, provozovatele stejnojmenného e-shopu. Pomáhá jí s media relations a zaměří se i na přípravu a realizaci osvětové kampaně v oblasti zdraví. Komunikační tým agentury povede Pavla Mudrochová, account director agentury a bývalá ředitelka APRA. „V rámci spolupráce vznikne komunikační strategie společnosti, jejíž součástí by se měla stát kampaň zaměřená na intimitu a sex ve zralém věku. Kampaň by měla zvýšit povědomí zejména o zdravotních aspektech sexuality v pozdějším věku,“ upřesnila.

Společnost Virtshop.cz, která e-shopy Sexshop.cz a také Intimfitness.cz provozuje, se věnuje vývoji, výrobě a přímému prodeji erotických pomůcek, pomůcek pro intimní péči a zdraví. „V přístupu k intimnímu životu je pro nás důležitá kvalita produktů,“ uvádí zakladatel společnosti Virtshop.cz Tomáš Koubík.