Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz od března zaštiťuje PR aktivity pro český internetový obchod Sexshop.cz, provozovatele stejnojmenného e-shopu. Pomáhá jí s media relations a zaměří se i na přípravu a realizaci osvětové kampaně v oblasti zdraví. Komunikační tým agentury povede Pavla Mudrochová, account director agentury a bývalá ředitelka APRA. „V rámci spolupráce vznikne komunikační strategie společnosti, jejíž součástí by se měla stát kampaň zaměřená na intimitu a sex ve zralém věku. Kampaň by měla zvýšit povědomí zejména o zdravotních aspektech sexuality v pozdějším věku,“ upřesnila.
Společnost Virtshop.cz, která e-shopy Sexshop.cz a také Intimfitness.cz provozuje, se věnuje vývoji, výrobě a přímému prodeji erotických pomůcek, pomůcek pro intimní péči a zdraví. „V přístupu k intimnímu životu je pro nás důležitá kvalita produktů,“ uvádí zakladatel společnosti Virtshop.cz Tomáš Koubík.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
