Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Lesensky.cz zajistí „Déemku“ media relations

Dlouhodobá spolupráce klienta s agenturou začíná po jarní kampani při koronakrizi.

Tým agentury Lesensky.cz

Tým agentury Lesensky.cz

Dorigistický řetězec DM Drogerie Markt si pro zajištění mediální komunikace vybrala brněnskou PR a marketingovou agenturu Lesensky.cz. Dlouhodobou spolupráci zahajují v návaznosti na realizaci úspěšné komunikační kampaně k tématu domácí beauty péče, která reagovala na důsledky pandemie.

Agenturní tým pro značku DM komplexně zaštítí komunikační servis směrem k médiím. Kromě zvyšování povědomí o brandu jako o lídrovi na trhu v oblasti péče o zdraví a krásu bude přicházet také s celospolečenskými tématy. „Vedle samotné značky a produktů přesahuje komunikace i do aktuálních témat, jako je například trvalá udržitelnost, což je pro náš PR tým další skvělá příležitost,“ říká majitel a zakladatel Lesensky.cz Petr Lesenský.

Společnost dm drogerie markt si spolupráci s agenturou Lesensky.cz vyzkoušela už při květnové kampani zaměřené na domácí beauty péči. Kampaň reagovala na stále se měnící situaci okolo omezování a dočasného uzavírání kosmetických salónů a kadeřnických služeb v době koronakrize a popsala trend změny poptávky po tomto sortimentu v drogeriích.

Cílem jarní kampaně bylo rozšířit debatu o domácí beauty péči a rovněž upozornit na privátní produkty společnosti. „S agenturním týmem jsme během několika dnů vytvořili kampaň, jejíž dosah v médiích nás příjemně překvapil. Na spolupráci jsme oceňovali rychlou komunikaci a schopnost okamžitě reagovat na stále se měnící podmínky. O další spolupráce si slibujeme rozšíření pozitivního vnímání naší značky a zvýšení pestrosti témat, se kterými je brand spojován,“ říká manažer pro komunikaci „Déemka“ Jiří Peroutka.