Agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2015 na starosti kompletní PR komunikaci produktů a služeb E.on. Zvítězila v jejím podzimním výběrovém řízení. Předtím pro firmu medializovala oblast CNG, od letošního dubna.
Brněnská agentura Petra Lesenského považuje vítězství v tendru přední tuzemské energetické firmy za jeden z největších dosavadních profesních úspěchů. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ slíbil Lesenský konkurentům.
Agentura působí na trhu od roku 2009. Mezi její klienty patří také společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Češi a klimatické zpravodajství