Agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2015 na starosti kompletní PR komunikaci produktů a služeb E.on. Zvítězila v jejím podzimním výběrovém řízení. Předtím pro firmu medializovala oblast CNG, od letošního dubna.
Brněnská agentura Petra Lesenského považuje vítězství v tendru přední tuzemské energetické firmy za jeden z největších dosavadních profesních úspěchů. „V každém oboru zastupujeme pouze jednoho klienta, kterému se maximálně věnujeme. V energetice tak s novými akvizicemi pro příštích patnáct měsíců s radostí končíme,“ slíbil Lesenský konkurentům.
Agentura působí na trhu od roku 2009. Mezi její klienty patří také společnosti Invia, Mazars, Activa, Servodata či Enbra.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Podcast Crunch startuje 4. prosince