Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz nově pracuje pro Aqualand Moravia – zakázku získala na základě listopadového výběrového řízení. Za Lesensky.cz bude mediální aktivity akvaparku zastřešovat Jana Kačmárová.
Aqualand není jediným novým klientem z poslední doby. Agentura se nyní bude starat i o medializaci projekční kanceláře K4, finančního portálu Hyponamiru.cz, zdravotnické společnosti Cellthera, realitní kanceláře Lexxus či společnosti Ina Sport. V prosinci se Lesensky.cz stala také mediálním partnerem brněnského festivalu Víno z blízka.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT