Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Lesensky.cz získává Barboru Polákovou, Newton, TopGis a Vaňkovku

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz na podzim zahajuje spolupráci se čtveřicí nových klientů. Pro Barboru Polákovou zajišťuje medializaci jejích klipů a podílela se na propagaci videa k písni 2-8-5. Firmě Newton Media zase pomáhá s launchem první mobilní monitorovací aplikace. Do portfolia klientů pak agentura řadí i dvě brněnské firmy, lídra v oblasti geoinformatiky TopGis a nákupní Galerii Vaňkovka.

Zpěvačce a herečce Polákové agentura Lesensky.cz pomáhá s propagací nových videoklipů. „Barbora Poláková u každého svého klipu přichází s novým nápadem a využívá neotřelé postupy. Jejímu inovativnímu přístupu fandíme,“ uvedla Markéta Kohoutková, ředitelka PR oddělení Lesensky.cz.

Barbora Poláková natáčí. Foto: Tomáš Třeštík

Barbora Poláková natáčí. Foto: Tomáš Třeštík

Od září letošního roku pak agentura komunikačně podporuje uvedení nové aplikace společnosti Newton Media. Jde o historicky první mobilní aplikaci, která má zjednodušit, a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií.

Aplikace NewtonOne nabízí upozornění na nové zprávy, grafy či možnost ukládat texty na později

Aplikace NewtonOne nabízí upozornění na nové zprávy, grafy či možnost ukládat texty na později

Brněnská agentura Lesensky.cz těží i ze své silné regionální pozice jakožto jediný moravský člen Asociace public relations agentur. Daří se jí tak do klientského portfolia získávat významné firmy z jihomoravské metropole. Konkrétně pro TopGis od října zajišťuje propagaci služeb v oblasti zpracování mapových dat a nově také zaštítí PR aktivity pro Galerii Vaňkovka.

Brněnská Galerie Vaňkovka

Brněnská Galerie Vaňkovka

„Pro Vaňkovku budeme zajišťovat nejen regionální media relations v souvislosti se sezónními akcemi, ale naším cílem je dostat brněnské nákupní centrum i do celostátních médií. Chceme Vaňkovku prosadit v rámci témat o nákupním chování Čechů či ji prezentovat jako mluvčího k novým trendům v retailu. V této oblasti je samozřejmě klíčové období předvánočních nákupů, proto startujeme spolupráci od listopadu,“ sdělil Roman Kučera, obchodní ředitel Lesensky.cz.