Marketingová a PR agentura Lesensky.cz začala pracovat hned pro čtyři nové klienty, jimž bude vytvářet komunikační strategii. Patří mezi ně mezinárodní společnost Edenred, která je známá především jako vydavatel stravenek Ticket Restaurant, český e-shop s erotickým sortimentem RůžovýSlon.cz a firma Axigon, která dodává tankovací karty pro nákup pohonných hmot. A konečně agentura začala spolupracovat s mladým vinařstvím Vinařství Starý vrch. „Stěžejní témata komunikační strategie jsme navrhovali klientům na míru ve spolupráci s předními odborníky v jednotlivých oborech,“ tvrdí Tomáš Skolek, ředitel PR týmu agentury Lesensky.cz.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT