
Tým agentury Lesensky.cz
Jindřich Fáborský svěřil agentuře Lesensky.cz po Marketing festivalu také mediální servis svých dalších dvou projektů. Agenturní tým Petra Lesenského nově zaštítí PR pro vzdělávací program Digisemestr a veletrh Ecommerce Expo Prague. Spolupráce kromě klasického PR zahrnuje koordinaci mediálních partnerství a odborné konzultace.
Vztahy s médii pro Fáborského projekty zastřeší za agenturu ředitelka marketingového týmu Veronika Duchoňová. V rozšířeném partnerství se agentura bude kompletně starat o mediální složku komunikace - od akreditací a dlouhodobých mediálních spoluprací po zajišťování exkluzivních rozhovorů s řečníky.
Pevnějšího napojení na Marketing Festival, Digisemestr i Ecommerce Expo plánuje brněnská agentura využít i pro interní vzdělávání a hledání nových lidí. „Díky celoagenturní účasti na Festivalu a Expu budeme mít přehled o nejnovějších trendech v digitálním marketingu a budeme moci obratem inovovat své produkty i kampaně. Na Digisemestru se pak zaměříme na kontakt se začínajícími marketéry, mezi nimiž budeme případně hledat i nové spolupracovníky,“ říká Duchoňová.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
