V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Lesenský předává vedení své agentury Kučerovi

Zakladatel Lesensky.cz končí v čele firmy po deseti letech, zaměří se na strategii a osvětu.

Petr Lesenský

Petr Lesenský

Vedení brněnské PR a marketingové agentury Lesensky.cz přebírá Roman Kučera, její dosavadní obchodní ředitel, který ve funkci generálního ředitele střídá po deseti letech Petra Lesenského, zakladatele a jediného majitele agentury. Ten se zaměří na strategický rozvoj firmy a z pozice nově zvoleného člena vedení Asociace public relations agentur (APRA) na osvětu o oboru.

„Po deseti letech v operativě plánuji méně mluvit a více poslouchat. Obklopil jsem se silným a loajálním týmem, kterému je potřeba dát volnější ruku. Směrem k našim klientům se nic nezmění, nikdy jsme nebyli agentura jednoho člověka a veškeré procesy jsou dlouhodobě vychozené,“ prohlásil Petr Lesenský, který chce dělat nové agenturní projekty v komerční sféře či veřejné správě. „Jako člen výkonné rady APRA se navíc plánuji ještě intenzivněji věnovat vzdělávání a podpoře našeho oboru v Praze i v regionech.“

Roman Kučera

Roman Kučera

Roman Kučera, který vedení agentury převzal od února, ve firmě působí šest let. Před příchodem do agentury působil jako šéfredaktor odborných magazínů a stal se autorem několika knižních bestsellerů z oblasti IT. Své zkušenosti z médií využil i na manažerských marketingových pozicích ve společnostech Ikea či Home Credit.

Pozici marketingového ředitele agentury Lesensky.cz obsadil nově Michal Kubín. Ten v managementu brněnské komunikační firmy doplňuje ředitelku PR oddělení Markétu Kohoutkovou a vedoucí pražské pobočky Moniku Hořínkovou. Právě pražský tým se poté rozrůstá o bývalou redaktorku loni zaniklého časopisu MarketingSalesMedia Jitku Fialkovou a Jana Nechvátala, který vedl tiskové oddělení ministerstva práce a sociálních věcí.

„Personální posílení našeho týmu o další zkušené odborníky je logickým důsledkem kontinuálního růstu agentury a rozšiřování jejího záběru. Majiteli jsme uvolnili ruce, díky čemuž získává odstup od každodenní agendy a může se na stále častější strategická rozhodnutí dívat s větším nadhledem,“ tvrdí Kučera.

Agentura působí na trhu od roku 2009. V roce 2017 spustila studentský projekt PR Gang, o rok později otevřela vlastní vzdělávací centrum PR Akademie a stala se jediným mimopražským členem APRA. Mezi její dlouhodobé referenční klienty se řadí Invia, E.on, Green Ways, Enbra či Lomax. Brněnský tým tvoří sedmnáct lidí, v Praze má agentura tři interní zaměstnance.