Společnost Zeppelin CZ na jaře pozvala své partnery a klienty, aby jim nabídla nevšední zážitek ve vzduchu. Vzducholoď Zeppelin NT, které se v polovině května vznášela nad Prahou, měla připomenout blížící se 50. výročí, kdy Zeppelin CZ, výhradní dealer strojů a motorů Cat v Česku a na Slovensku, vstoupil na tuzemský trh. Zároveň šlo o první akci, kterou pro svého nového klienta, mediálně pokrývala komunikační agentura Nedori. Ta přizvala novináře z klíčových médií, aby se příběh největší dopravní vzducholodě na světě dotkl co nejvíce lidí.
Zeppelin NT, který tři dny kotvil na letišti v Letňanech a létal nad Prahou, byl v tu dobu hodně sledován i medializován. Díky 51 výstupům v celostátních i místních médiích se obrandovaný stroj doplul dostal i k řadě mimopražských. Výstupy klient našel v tisku (titulní strana deníků MF Dnes, E15, Lidové noviny, Blesk), v televizích (ČT, Prima, Nova, Seznam Televize) i na internetu (přímý přenos na iDnes.cz či Seznam.cz).
Dosah kampaně nakonec agentura sečetla na devět milionů mediálních impresí. „Přes online média se nám podařilo zasáhnout více než pět milionů lidí, skrz tištěná další tři miliony a v televizi vzducholoď vidělo téměř tři čtvrtě milionu diváků,“ vypočítává ředitel Nedori Pavel Eichler. „Společnosti Zeppelin CZ budeme nyní pravidelně poskytovat externí i interní PR,“ doplňuje. Za Zeppelin CZ má spolupráci na starosti Michaela Hanzlíková jako manažerka marketingu a komunikace.