
Mobilní služba Letgo spojuje prodávající a kupující pomocí geolokace
Americká služba Letgo, která umožňuje lidem prodávat a kupovat věci z druhé ruky, v Česku končí. Fungovat bude jen do konce března. „Letgo nepřijímá nové inzeráty a po uplynutí tohoto měsíce nebude Letgo v České republice k dispozici,“ oznamuje na webu. Další vysvětlení firma neposkytla. Stahuje se i ze Slovenska, Slovinska a Chorvatska. Upozornil na to Czechcrunch.
Letgo funguje od roku 2015, startup dosud dostal 975 milionů dolarů (v přepočtu přes 22 miliard Kč) investic, hlavním investorem je jihoafrický Naspers, který tu v minulosti vlastnil e-shop Mall.cz. Na český trh Letgo vstoupilo v létě 2016. Prodávající a kupující propojovala mobilní aplikací pomocí geolokace. Tuzemskou komunikaci od počátku stavělo ve spolupráci s agenturou VCCP. V marketingu na sociálních sítích Letgo využívalo Leoše Mareše či Patrika Vrbovského alias Rytmuse.

Letgo v Česku propagovala třeba Jitka Nováčková
Podle Václava Lišky, partnera investičního fondu Leverage Technology, který spoluvlastní léta fungující český inzertní portál Aukro, jsou Češi konzervativní a dávají přednost tradičním českým službám. „Český trh je specifický a složitý i pro velké zahraniční investory, jako je Naspers. I přes investované nemalé peníze dávají Češi dlouhodobě přednost českým hráčům. Ani vysoké investice do českého trhu neznamenají automaticky úspěch,“ míní šéf konkurence Letgo.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
