Akciová společnost Letiště Brno u příležitosti deseti let působení coby provozovatel letiště Brno-Tuřany obměňuje vizuální styl včetně loga, dělalo je grafické studio Kutululu.
Nový vizuální styl bude postupně zaveden na tiskoviny, do prostor, na vozy a na všechny předměty společnosti. Vrcholí též práce na novém webu. Letištní personál oblékne nové uniformy od brněnské módní návrhářky Zuzany Machorkové.
„Korpulentní nápis ‚Brno‘ nese tvarovou charakteristiku exteriéru odbavovací haly a letadel, která působí mohutným dojmem a svou velikostí vyvolávají respekt,“ uvedl k typografii nové značky Jakub Vrhel z Kutululu.
„Do kontrastu k monolitičnosti, kompaktnosti a organičnosti je postaveno slovo ‚airport‘, jehož konstrukce čerpá inspiraci z velmi členitého interiéru budovy a zastupuje také vzdušnost a techničnost. Grafický symbol vnáší do loga samotný prvek letiště – vzlet i přistání letadla na ranveji,“ dodal.