V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Letiště Praha na Terminálu 2 přidává restauraci a šest obchodů

Multibrandový obchod s oblečením a doplňky The Fashion Place

Multibrandový obchod s oblečením a doplňky The Fashion Place

Restaurace Marché

Restaurace Marché

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvýni potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvými potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvýni potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvými potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvýni potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Restaurace Marché funguje na principu tržiště s čerstvými potravinami, jídlo se připravuje před zákazníkem

Na pražském letišti Václava Havla se otvírá nová komerční zóna o rozloze 2.200 metrů čtverečních. V nově vzniklém prostoru za bezpečnostní kontrolou na Terminálu 2 se nachází celkem šest maloobchodních jednotek a jedna restaurace s jídelním koutem. Prostor brzy doplní ještě dětský koutek.

Zóna vznikla přestavbou a rozšířením části centrální tranzitní chodby s původní bezpečnostní kontrolou na Terminálu 2. Stavba probíhala od července do prosince 2018, investice do ní činily kolem 65 milionů Kč. Jde o největší rozšíření komerčních prostor Terminálu 2 od jeho otevření v roce 2006. V souvislosti s tím se naopak část zóny před bezpečnostní kontrolou využije pro servisní přepážky nebo čekárnu pro cestující se zdravotním postižením.

Nová komerční zóna přináší konkrétně tři obchody s módou The Fashion Place (se značkami Tommy Hilfiger, Boss, Polo Ralph Lauren či Superdry), obchod s kabelkami italské značky Coccinelle, prodejnu kosmetiky Rituals a hračkářství Hamleys, se svým menším konceptem Hamleys Travel Format, první na kontinentální Evropě (zbylé tři evropské jsou na třech letiších v Londýně). Restauraci s konceptem tržiště provozuje švýcarský řetězec Marché International. Ten už loni v říjnu otevřel dvě provozovny na Terminálu 1. „Nabídka je šitá na míru ‚schenghenským‘ cestujícím, kteří létají právě přes Terminál 2, máme s ní zkušenosti s jiných evropských letišť,“ podotkl Richard Procházka, šéf firmy Lagardere Travel Retail Czech Republic, která provozuje čtyři z nových jednotek - ty módní a Rituals.

„Obchody nejsou průchozí, nicméně pracujeme na plánech, jak to celé postavit,“ podotkl ředitel Letiště Praha Václav Řehoř. S šesticí nových obchodů a s restaurací je teď na letišti celkem 114 obchodních jednotek.