Letiště Praha si vybralo tři nové kreativní agentury. Z výběrového řízení vzešla spolupráce s C3 Prague, Etnetera Motion a S5IVE (v abecedním pořadí). Pro klienta fungují na zakázkové bázi. Předtím mělo Letiště smlouvu s kreativní agenturou Loosers, vysoutěženou na čtyři roky 2018 až 2022. Předtím to byly Outbreak (2016 až 2018) a WMC Grey (2014 až 2018).
„Noví partneři spolu s interním marketingovým týmem budou pracovat na image značky Letiště Praha zaměřující se na cestující a také na potenciální zaměstnance,“ přiblížila Pavlína Musilová, manažerka marketingu a korporátní identity Letiště Praha.
Několikakolové výběrové řízení proběhlo na přelomu jara a léta 2022 a zahrnovalo přípravu strategického návrhu kampaní a kreativ pro B2C a B2B. Spolupráce začala v září a má za sebou první realizace. Etnetera Motion připravila kampaň pro Aeroparking, sérii vizuálů v rámci HR a zároveň i vizuály přímo na letišti pro cestující, spolupracuje na updatu corporate identity nebo produkci pro VIP Service Club Continental.
C3 Prague v týmu s Brainz Disruptive připravuje celkovou strategii značky a obsahu, na kterou budou v příštím roce navazovat kampaně.